Custom Pages

26 september 2015

Buy all the books

26 september 2015
De afgelopen twee weken leefde ik volgens het motto 'buy all the books'. Vorige week ben ik naar het Boekenfestijn geweest, maar de afgelopen week heb ik maar liefst vier boeken gekocht. Tsja, als je eenmaal de flow te pakken hebt... Er zijn ook zoveel leuke boeken! De volgende boeken kocht ik:
Charlotte de Monchy - Zes maanden zonder
Omdat ik bijna alleen maar spannende, fantasy boeken heb gekocht, wilde ik ook een chicklit kopen. Bij de Makro kwam ik Zes maanden zonder van Charlotte de Monchy tegen. Het lijkt me echt een heerlijk, luchtig boek.

Jonathan Stroud - Lockwood & Co, De schreeuwende wenteltrap
Op dit boek verheug ik me misschien nog wel het meest. Het kan misschien aan mij liggen, maar om mij heen zie ik dit boek overal opduiken. Ik ben heel benieuwd hoe eng dit boek echt is, want ik ben echt een angsthaas.

Jonathan Stroud - Lockwood & Co, De fluisterende schedel
Natuurlijk kocht ik ook meteen deel 2. Je bent een boekenliefhebber of je bent het niet. Alleen die titel al, de fluisterende schedel. Brrr. Lijkt me echt een boek voor de herfst/Halloween periode!

David Baldacci - The Finisher, Vechten voor de waarheid
David Baldacci kende ik eigenlijk alleen van zijn fictie boeken voor volwassen. Mijn moeder is groot fan. Toen zag ik ineens dat hij een Young Adult/Fantasy boek had geschreven. Ik ben er al in begonnen en het begint in ieder geval heel leuk!

Q: Welke boeken heb jij de laatste tijd aangeschaft?

2 opmerkingen :

  1. Buy all the books is een goed motto. Die heb ik ook, haha.

    Lockwood & Co is echt heel goed. Ik heb net de eerste 3 boeken in het engels gelezen en ik vind ze super! Mooie boeken om in Oktober te lezen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben net begonnen in deel 1 van Lockwood & Co. Ben heel benieuwd!

      Verwijderen

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio