Custom Pages

30 september 2015

Gelezen in september

30 september 2015

Vandaag is het 30 september 2015, wat betekent dat het alweer de laatste dag van deze maand is. We gaan weer naar oktober en stiekem is dat mijn favoriete maand van het jaar. De herfst is officieel begonnen. Deze maand oktober is ook wel bijzonder, want #Boektober vindt plaats! Maar vandaag ga ik jullie eerst laten zien, welke boeken ik in september las. En dat zijn er niet zo veel.

Als eerst las ik Kapot van Carry Slee. Ik kreeg een ongecorrigeerd leesexemplaar voor Oh My Book. Na tien jaar heeft Carry Slee eindelijk weer een boek uitgebracht en ik vond 'm heel erg leuk.
In september ging ik ook naar het Boekenfestijn. Ik kocht daar een aantal boeken en begon meteen in Infectie van Robin Cook. De recensie kun je hier lezen. Het boek viel een beetje tegen, ondanks het originele verhaal.
Als laatst las ik The Finisher: vechten voor de waarheid van David Baldacci. De recensie kwam gisteren online. De schrijfstijl was erg prettig, al vond ik het boek meer geschikt voor de wat jongere YA-lezer dan voor mezelf.

Geen spetterende leesmaand voor mij dus. Hopelijk lees ik in oktober meer boeken door #Boektober!

Q: Welke boeken heb jij deze maand gelezen?

1 opmerking :

  1. Oh men.. ik heb deze maand een half boek gelezen en die moet ik nog steeds lezen. Nu heb ik me voorgenomen om mee te doen aan boektober dus wie weet komt het deze maand goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio