Custom Pages

18 september 2015

Boekenfestijn 2015

18 september 2015
Afgelopen vrijdag stond ik om 9.05 op het station van Utrecht. Angelica, mijn OMB-collega, zou om 9.22 aankomen. Veel te vroeg voor het Boekenfestijn natuurlijk, maar wat hadden we er zin in. Na nog even gekletst te hebben bij Starbucks onder het genot van een Pumpkin Spice Latte, liepen we naar de Jaarbeurs. Wat een enorme stoet ging daarheen. Bijna alle mensen bleken naar de 50+ beurs te gaan, want op het Boekenfestijn was het nog heerlijk rustig. Vandaag laat ik zien welke boeken ik heb gekocht.
Allereerst sprintten wij naar de Young Adult-tafel. Helaas viel deze een beetje tegen. Niet veel vernieuwende boeken, maar toch nam ik Violet en Herfstroos van Abigail Gibbs mee, voor €8,99 per stuk.
Bij de Nederlandse thrillers lagen naar mijn mening wel veel leuke boeken. Ik begin thrillers steeds meer te waarderen. Bij de laatste exemplaren vond ik Koekoeksjong van Robert Galbraith, a.k.a. J.K. Rowling, voor €7,99.
Iets verder vond ik Infectie van Robin Cook, een medische thriller die mij echt heel spannend lijkt. Dit was dan ook het duurste boek, €11,99. Ik was er toch heel enthousiast over, dus ik twijfelde niet om 'm toch mee te nemen.
Als laatst zag ik in Angelica haar mandje een hele dikke chicklit liggen. Het bleek een omnibus van Harriët Evans te zijn, met de boeken Een hopeloze romanticus en De liefde van haar leven. De voorkant is prachtig (met glitters!), dus deze ging ook mee voor €5,99.

Ondanks dat de Young Adult-tafel tegenviel, heb ik nog een aantal boeken kunnen vinden waar ik heel blij mee ben. In totaal heb ik voor vijf boeken (eigenlijk zes door de omnibus) €43,00 betaald, dus dat valt reuze mee!

Q: Ben jij dit jaar nog naar het Boekenfestijn in Utrecht geweest? Zo ja, welke boeken heb jij gekocht?

3 opmerkingen :

  1. Leuk! Prachtige lay-out van je blog btw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dit keer ook naar het Boekenfestijn geweest en ik vond het enorm leuk! Ik heb wel allemaal andere boeken meegenomen dan jij haha, maar ik ben heel tevreden met mijn stapeltje.

    BeantwoordenVerwijderen

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio