Custom Pages

20 september 2015

Snapshots September #1

20 september 2015
In de rubriek 'Snapshots' geef ik jullie door middel van foto's een kijkje in mijn leven. Ik vind het zelf heel erg leuk om te zien wie er achter een website schuilt. Vandaag de eerste snapshots van september. Wil je op de hoogte blijven van mijn foto's? Volg me dan op Instagram!

Ik kocht het kookboek Vegadutchie, geschreven door Jolijn Pelgrum. Ik volg haar blog al heel lang, dus ik wilde haar kookboek heel erg graag. Alle gerechten zijn veganistisch. Ik heb de warme chocolademelk al gemaakt, ik kan niet wachten om meer gerechten te proberen. •• Mijn vriend kocht voor het avondeten American pancakes. Je kunt me niet blijer maken. Heerlijk met agavesiroop en blauwe bessen!

Voor Oh My Book kreeg ik een ongecorrigeerd leesexemplaar toegestuurd van het nieuwe boek van Carry Slee; Kapot. Ik vond het boek erg leuk. Carry Slee was vroeger één van mijn favoriete schrijfsters. •• Naast lezen en schrijven vind ik beauty ook heel leuk. Hier zie je mijn favoriete make-up op dit moment. De BB Cream van Maybelline is enorm fijn.

Afgelopen vrijdag ging ik met Angelica naar het Boekenfestijn in Utrecht. Zaterdag kon je in mijn eerste blogpost lezen, welke boeken ik heb gekocht. Ik ben nu bezig in Infectie en het belooft veel goeds! Verwacht deze week de recensie. •• Ik kon deze sloffen van C&A niet laten liggen. Ik ben echt een sucker voor schattige dingen. Ze zijn ook zó zacht en ze lopen heerlijk. 

Q: Wat heb jij aankomende week op de planning staan?


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio