Custom Pages

24 oktober 2015

Movies I've seen #1

24 oktober 2015
Light & Stripes is en blijft een boekenblog, maar dat betekent niet, dat ik naast lezen geen andere hobby's heb. Ik vind films en tv-series ontzettend leuk, maar ik wil geen ellenlange filmrecensies op mijn blog plaatsen. Als het om boekverfilmingen gaat doe ik dat wel, maar ik heb nu iets bedacht waardoor ik jullie toch kan vertellen wat ik van bepaalde films vond. In Movies I've Seen behandel ik een paar films die ik de afgelopen tijd heb gezien. Ik vertel kort wat ik van de film vond.


Pitch Perfect 2 (2015)
De Bellas zijn bijna afgestudeerd en proberen er achter te komen hoe ze hun vriendschap een soort van af kunnen sluiten. Dit gaat natuurlijk gepaard met hilarische momenten. Toch moet ik toegeven dat ik Pitch Perfect 2 minder vond dat het eerste deel. De liedjes vond ik minder en de verhaallijn had wat mij betreft iets meer diepgang mogen hebben. Toch heb ik genoten van de film, want het is wel een film waar je niet bij na hoeft te denken.


Hotel Transylvania 2 (2015)
Dracula krijgt een kleinzoon, maar er is één probleem: het jongetje is half mens. Dracula probeert van alles om het jongetje te laten zien, hoe het is om een vampier te zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze film een stuk leuker vond dan het eerste deel. De kleine Dennis is een leuke toevoeging aan de film, maar ik zal niet ontkennen dat de film voorspelbaar is. Maar dat is ook te verwachten van een kinderfilm. Ik heb af en toe gelachen om de film, dus dat is een goed teken.


Man Up (2015)
Nancy reist af naar Londen voor het jubileumfeest voor haar ouders. Op het station ziet Jack haar aan voor zijn blind-date en Nancy besluit het spel mee te spelen. Dit zorgt voor heel wat ongemakkelijke momenten. Ik heb zo genoten van de film! Dit is echt één van de leukste romantische komedies die ik ooit gezien heb. Als kijker kan je wel een klein beetje raden waar de film heen gaat, maar dat zie ik maar door de vingers. De film is erg grappig, ik heb constant hardop moeten lachen. Wat mij betreft echt een aanrader.

Q: Welke films heb jij laatst gezien?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio