Custom Pages

4 december 2015

What I've been up to lately

4 december 2015

Vorige week kwam er een recensie online, maar daarvoor heb ik ongeveer een maand niets van me laten horen. In dit blogje wil ik jullie een beetje bijpraten wat er momenteel speelt in mijn leven. En bah, wat klinkt dat serieus. Maar het zal wel verklaren waarom ik niet veel geplaatst heb op Light & Stripes.

Het begon ongeveer 6 weken geleden: hoge koorts, misselijk, hoofdpijn, extreme vermoeidheid, keelpijn en oorpijn. Tot nu toe heb ik deze klachten nog steeds. Op mijn werk loop ik soms zelfs met een temperatuur van 38.7, iets wat natuurlijk echt niet gezond is. Afgelopen woensdag ben ik naar de huisarts geweest. Hij zag in ieder geval heel snel dat ik een fikse oorontsteking had, maar daarna moest ik naar het ziekenhuis om me op van alles te laten prikken: anemie (bloedarmoede), ziekte van Pfeiffer, schildklier afwijkingen, leverafwijkingen en virale infecties. 

Aanstaande maandag kan ik bellen voor de uitslag, ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen. Voor de oorontsteking hoefde ik niet aan de anti-biotica, omdat de ontsteking op een moeilijk bereikbare plek zit. Ik moet nu twee keer per dag sprayen met zowel zoutoplossing als een hormonale spray. Van die spray krijg ik enorme hoofdpijn, maar goed, als het helpt... ;-)

Daarnaast heb ik heel veel gewerkt en in combinatie met mijn gezondheidsproblemen zorgde dat ervoor dat ik geen energie meer had om daarnaast nog te bloggen. Wel zit ik nu in een heerlijke leesflow, dus deze hoop ik vast te houden. Ik hoop in ieder geval op wat betere tijden qua gezondheid en voor nu kan ik zeggen dat er in de maand december wat meer geplaatst gaat worden op Light & Stripes!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio