Custom Pages

31 oktober 2015

Gelezen in #Boektober

31 oktober 2015

Met veel enthousiasme begon ik op 1 oktober aan de #Boektober challenge. Ik wilde vijf boeken lezen, maar ik wilde mezelf er niet toe dwingen. Zoals je kan zien, heb ik geen vijf boeken gelezen. Ondanks dat ik deze maand twee weken vrij had van mijn werk, heb ik voor mijn doen weinig gelezen. Ik had een leesdip, terwijl ik wel drie toppers heb gelezen.

Als eerst las ik Lobsters van Tom Ellen & Lucy Ivison. Dit boek las ik binnen een dag uit, ik vloog er doorheen. Ik vond het een erg leuk en grappig boek. Daarna begon ik in De schreeuwende wenteltrap van Jonathan Stroud. Ik had er heel veel goede dingen over gehoord en ik snapte nadat ik het boek gelezen had, waar de hype vandaan kwam.

Daarna kwam ik in een leesdip terecht. Ik wist niet wat ik wilde lezen, ik had geen zin om te lezen, dus besloot ik mezelf ook niet te dwingen. In die tijd keek ik veel tv-series, totdat het begon te kriebelen om een roman te gaan lezen. Ik koos Zes maanden zonder van Charlotte de Monchy. Een boek wat mij compleet uit mijn leesdip haalde. Wat een heerlijke debuutroman, ik wil meer van dit soort boeken!

Al met al is #Boektober voor mij niet zo geslaagd geweest als voor het overgrote deel van de boekbloggers, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ik heb drie toppers gelezen, dus ik heb eigenlijk niets te klagen! Ik lig nog steeds één boek voor op mijn reading challenge, dus deze zal ik waarschijnlijk wel gaan halen.

Q: Hoe staat het met jouw reading challenge?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio