Custom Pages

30 oktober 2015

Snapshots oktober #2

30 oktober 2015
Op Instagram deelde ik de afgelopen twee weken maar vier foto's en dat ga ik proberen te verklaren in dit overzichtje van de tweede helft van oktober. De maand is weer voorbij gevlogen, ik deed een aantal leuke dingen, maar ook een aantal minder leuke dingen.

In de tweede helft van oktober kreeg ik drie recensie-exemplaren binnen. Ik vind het nog steeds zo gaaf dat ik deze mag ontvangen voor mijn blog. Als eerst kreeg ik De nachtuilen van Jeroen van Unen, als tweede Vuurpreek van Francesca Haig en als laatst De remedie van Suzanne Young. En nu het minder leuke: ik heb de boeken nog niet gelezen. Ik ben helaas ziek geworden en ik voel me nog steeds niet goed. Mijn hoofd verdraagt bijna geen letters, dus dat is wel heel jammer!

Maar aangezien ik positief ben ingesteld, ga ik daar niet te veel op in. Ik had welgeteld 11 dagen vrij van mijn werk en dus besloten vriendinnetje Iris en ik een high-tea te gaan doen bij de Chocoladefabriek. Het was zó lekker, maar echt veel te veel. Gelukkig kregen we beiden een tasje mee, zodat we 's avonds bij de thee nog wat lekkers hadden. In de dagen die ik vrij had, heb ik ook veel leuke dingen ondernomen met mijn vriend. We zijn gaan winkelen en we zijn twee keer naar de spa geweest. Heerlijk, maar ik vrees dat ik bij de spa iets opgelopen heb. Gelukkig zijn er ook lichtpuntjes te vinden als je ziek bent: de hele dag ongegeneerd in een fluffy badjas rondlopen, heel veel films kijken, de hele dag in bed liggen, veel thee drinken en de hele dag knuffelen met mijn parkiet. Het leven is zo slecht nog niet.

Fijne vrijdag allemaal! ;)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio