Custom Pages

16 oktober 2015

J.K. Rowling - Harry Potter and the Philosopher's Stone (illustrated by Jim Kay)

16 oktober 2015

Vorige week bestelde ik een boek waar ik al heel lang naar uit keek. Iedereen uit mijn omgeving weet dat ik gek ben op de Harry Potter boeken. Ik kon dan ook niet wachten totdat ik Harry Potter and the Philosopher's Stone, de nieuwe, geïllustreerde versie door Jim Kay, in handen zou hebben.

Ik denk dat ik het eerste deel uit de wereldberoemde serie minstens tien keer heb gelezen. Ik ben dan ook niet van plan om het verhaal te gaan recenseren. Wel wil ik jullie graag een impressie van de binnenkant van dit boek geven. En dat is precies wat ik vandaag ga doen!


Dat ziet er toch geweldig uit? Dit is maar een hele kleine impressie van alle illustraties, want werkelijk elke bladzijde ziet er uit als een plaatje. Ik ben ontzettend blij met dit boek en ik hoop dat ze elk deel in de serie in deze versie gaan uitgeven.

J.K. Rowling - Harry Potter and the Philosopher's Stone (illustrated by Jim Kay)
256 pagina's | oktober 2015
€43,99 | Koop dit boek hier.

Tip: Het boek kost nu €29,99! Ik kocht het boek voor €20,-, dus houd vooral de aanbiedingen in de gaten om dit boek goedkoper te bemachtigen!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio