Custom Pages

14 oktober 2015

Snapshots Oktober #1 - Boekverslaafd

14 oktober 2015
Vandaag is het alweer 14 oktober, wat betekent dat de maand (bijna) op de helft is. Mijn leven was de laatste weken niet heel boeiend. Ik heb veel gewerkt, kocht een aantal boeken, maar las helaas weinig. Nu heb ik gelukkig twee weken vrij van mijn werk. Ik hoop nu wel wat boeken uit te kunnen lezen!

1. Van de meiden van Adorable Books ontving ik het boek De schreeuwende wenteltrap omdat ik een winactie op hun blog had gewonnen. Ik moest natuurlijk ook het tweede boek aanschaffen, De fluisterende schedel// 2. De boekwinkel was mijn thuis de laatste weken, ik kocht er echt heel veel. Zo kocht ik ook The Scorch Trials en The Death Cure van James Dashner, nadat ik de tweede film in de bioscoop zag. Ook kocht ik een boek met een prachtige cover: De 100 van Kass Morgan. Ik wil de tv-serie ook nog gaan bekijken!

3. Voor een leesgroep op Goodreads las ik Lobsters van Tom Ellen & Lucy Ivison. Wat een ge-wel-dig boek was dit. Het heeft geen diepgaande inhoud, maar dat was precies hetgene wat ik nodig had, om mij uit een leesdip te halen. // 4. Op dit moment ben ik bezig in De schreeuwende wenteltrap van Jonathan Stroud. Ik ben ongeveer op 1/3 en ik vind het nu al veelbelovend.

5. Op Instagram werd ik getagd voor de #girlybookcover tag. Ik had nog veel meer boeken in m'n boekenkast, maar deze boeken vond ik er echt uitspringen. Vooral Teardrop en Blindelings hebben prachtige covers. // 6. En dan mijn grote trots van deze snapshot blog: de geïllustreerde versie van Harry Potter and the Philosopher's Stone. Ik ben er zó ontzettend blij mee. Aanstaande vrijdag kunnen jullie een artikel verwachten met impressie foto's.

Q: Hoe is het met jullie?
Voor nog meer boekige (en andere!) foto's kunnen jullie mij volgens op Instagram!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio